Privacy
Deze website vereist cookies om alle functies te kunnen bieden. Raadpleeg de pagina privacybeleid voor meer informatie over welke gegevens de cookies bevatten. Klik op de onderstaande knop toestaan om cookies van deze site te accepteren.
![]() |
60 dagen bedenktijd |
![]() |
Ruilen is gratis |
![]() |
Klarna heeft een betaaltermijn van 30 dagen! Je kunt de betalingstermijn verlengen via de Klarna app |
Als je graag wil ruilen, dan doe je dit door een mail te sturen naar service@beautifulbrideshop.com.
Vermeld in de mail de volgende gegevens:
LET OP! Het ruilen van een product is alleen mogelijk voor een andere maat of kleur. Wanneer je andere producten wil ontvangen raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Onze Retourvoorwaarden:
Hoe werkt het retourproces?
Selecteer binnen 60 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren en kies de gewenste retourmethode. Het retourproces kan alleen worden opgestart als alle artikelen zijn verzonden.
Pak je items in en plak het retouretiket op het pakket. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.
Breng je pakket binnen een week na het aanmelden naar afgiftepunt of laat je pakket ophalen door gebruik te maken van de ophaalservice (afhankelijk van welke retour methode je hebt gekozen).
Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna-factuur.
Vergeet je retour niet aan te melden in de Klarna app, bij een ruiling doet je dit niet! Lees hier meer over Klarna.
Meer bestellingen in één doos retourneren
Je kunt meerdere bestellingen in één doos naar ons retourneren. Hiervoor moet je een geschikte en stevig genoeg doos vinden waar alle artikelen onbeschadigd inpassen en heel bij ons aankomen. Verder geef je in ons retourportaal één bestelling aan als retour. Voeg in de doos zelf een retourformulier of notitie waarop alle ordernummers genoteerd staan.
Verkeerd ontvangen/beschadigd artikel
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via service@beautifulbrideshop.com. We vinden dit uiteraard heel vervelend en zullen dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. Voeg foto’s van het beschadigd artikel en eventueel foto's van de verzenddoos, toe aan je mail zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Artikel passen zonder te gebruiken
De meeste artikelen mogen worden gepast voordat men ze retourneert. Houd de artikelen schoon en onbeschadigd. Bewaar en pas de artikelen in schone kamers, waarin geen hoge vochtgehalte is. We raden het passen van de artikelen af in de badkamer of keuken. Bij lingerieartikelen, zoals plakbeha's, mag men het product best voorhouden, maar doe dit zonder het plastic er af te halen.
Retouradres
Als je zelf de artikelen wil terugsturen kan dit naar het volgende adres:
The Beautiful Bride Shop
Fokkerstraat 547
3125 BD Schiedam
Nederland